.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح مدرترين مجتمع صنايع چاپ خاورميانه در رشت

مدرترين كارخانه و مجتمع صنايع چاپ و بسته‌‌بندي خاورميانه همزمان با سالروز ميلاد امام رضا (ع) در رشت توسط بخش‌خصوصي به بهره‌برداري رسيد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس از رشت، استاندار گيلان شامگاه ديروز در مراسم افتتاح مجتمع مذكور بهره‌برداري از اين مجموعه صنعتي بزرگ و مدرن را موجب تحولي شگرف در عرصه چاپ و بسته‌‌بندي كشور دانست.
روح‌الله قهرماني‌چابك افزود: برخي از كالاهاي بي‌كيفيت با بسته‌بندي و برچسب‌هاي با كيفيت در داخل كشور وارد مي‌شود و كالاهاي مرغوب ايراني را تحت‌الشعاع قرار مي‌دهد.
به گفته وي كالاهاي مرغوب و با كيفيت ايراني به دليل عدم برخورداري از بسته‌بندي زيبا و با كيفيت حضور موثري در داخل و خارج از كشور ندارند.
قهرماني‌چابك بسته‌بندي خوب را ابزاري بسيار مناسب براي تحقق صادرات ارزيابي كرد و ادامه داد: وقتي كالايي از كيفيت برخوردار و از بسته‌بندي شكيل و مرغوب نيز بهره‌مند باشد به موفقيت‌هاي خوبي در بازارهاي داخلي و نيز صادرات دست مي‌يابد.
وي يكي از مزيت‌هاي بهره‌برداري از شركت ايحاگستر شمال را هاي‌تك بودن اين واحد صنعتي عنوان كرد و بيان داشت: با افتتاح اين واحد صنعتي در رشت به طور يقين از اين پس صنعت چاپ كشور با الگوبرداري از اين واحد مدرن متحول مي‌شود.
استاندار گيلان پيشنهاد راه‌اندازي دانشكده چاپ و بسته‌بندي از طرف سرمايه‌گذار اين پروژه‌ مهم را كاري در خور و شايسته دانست و تصريح كرد: راه‌اندازي دانشكده چاپ موجب تحولات بي‌نظير در صنعت چاپ كشور مي‌شود و از اين پيشنهاد حمايت مي‌كنيم.
وي با بيان اينكه زيرساخت‌هاي استان در مسيري در حال حركت است، تصريح كرد: از سرمايه‌گذاري‌هاي داخلي و خارجي حمايت مي‌شود و سال گذشته گيلان جهش عالي در كسب رتبه نخست سرمايه‌گذاري در كشور را داشت.
مديرعامل شركت چاپ و بسته‌بندي ايحاگستر شمال نيز در اين مراسم اظهار داشت: اين مجموعه در 15 هزار مترمربع زيربنا و با سرمايه‌گذاري 63 ميليارد تومان با مشاركت بانك ملي ايجاد شده است.
محمدعلي حقي ميزان اشتغالزايي اين مجموعه را براي 190 نفر اعلام كرد و افزود: در حال حاضر ساختماني ديگر در فضايي به مساحت 6 هزار و 200 مترمربع در حال احداث است.
وي با تاكيد بر اينكه اين مجموعه داراي امكانات پيش از چاپ و پس از چاپ بوده و از بهترين آپشن‌هاي روز دنيا برخوردار است، گفت: اين كارخانه در سطح خاورميانه بي‌نظير و در دنيا به دليل بهره‌مندي از نوع تكنولوژي كم‌نظير است.
حقي حمايت مسئولان نظام و امنيت سرمايه‌گذاري را يكي از دلايل موفقيت راه‌اندازي مجتمع مذكور عنوان كرد و افزود: حمايت مسئولان نظام موجب شده تا ايحاگستر يك مجموعه فراآسيايي شود.
وي راه‌اندازي مجتمع مدرن صنايع چاپ و بسته‌بندي را هديه‌اي ملي به مردم كشورمان اعلام كرد.
دبير ماهنامه صنعت بسته‌بندي نيز در اين مراسم با اشاره به ماشين‌آلات فوق مدرن كارخانه مذكور اظهار داشت: برخي از ماشين‌آلات اين كارخانه در دنيا نمونه است.
رضا نوراني ماشين چاپ ادلمن مجتمع چاپ شركت ايحاگستر را منحصر به فرد ناميد و افزود: با خدمات مجموعه چاپ و بسته‌بندي به واحدهاي توليدي و صنعتي به طور يقين صنعت چاپ كشور رويكرد جديدي را آغاز مي‌كند.
نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين مراسم گيلان را كلكسيوني از استعدادهاي نهفته خواند و بيان داشت: امروزه اين استعدادها در اقصي نقاط كشور در خدمت جامعه است.
حسن تاميني اظهار داشت: خلاقيت و جذابيت واحد صنعتي ايحاگستر نمونه‌اي از مستعد بودن گيلان در تاسيس يك واحد صنعتي‌هاي تك و فوق مدرن است.
وي مشاركت و همدلي به دور از اختلاف‌هاي سليقه‌اي را در رشد صنعت گيلان تاثيرگذار دانست و بيان داشت: رتيه نخست گيلان در جذب سرمايه‌گذاري‌هاي خارجي يكي از نقاط قوت استان در بحث اقتصاد، صنعت و تجارت است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سام ایران باستان 28 مهر 1389
شمال تبریک گونم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.965 seconds.